seroxat en drugs

angst om te blozen, zweten, trillen, slikken, spreken, plassen en stotteren

Moderator: Jenny_

seroxat en drugs

Berichtdoor banaann » 12 feb 2007 19:00

hej iemand enig idee wat er precies gebeurd wanneer je seroxat combineert met xtc ? ik ben geen wekelijkse pillenslikker maar het durft al een keertje gebeuren..kan dat nu nog ? en wat over seroxat in combinatie met blowen of alcohol? want daar zie ik mezelf niet direct volledig met te stoppen... x
banaann

Berichtdoor ron18 » 14 feb 2007 00:48

In de tijd dat ik citalopram slikte, gebruikte ik er gewoon ook met flinke regelmaat XTC bij (ja hoe bedoel je achterlijk? :oops: ) maar ondervond niet echt problemen verder. Alleen werkte de pillen voor geen meter en moest ik veel meer nemen.

Maar het is natuurlijk echt niet slim om dat te doen!!! Echt brain damage.
ron18

Berichtdoor banaann » 14 feb 2007 20:38

nog iemand ?
banaann

Berichtdoor ron18 » 15 feb 2007 00:48

Hahahaha idd!!
ron18

Berichtdoor den » 22 maart 2007 15:16

Heb n tijd seroxat gebruikt in combinatie met blowen, en geloof me, de combinatie is zéér gevaarlijk.
In het begin krijg je koude rillingen, je voelt je best wel raar maar niet op n nare manier..
Het begint pas als je n regelmatige blower bent. Verschillende joints per dag. De effecten werken elkaar namelijk tegen, er ontstaat n klein oorlogje in je hersenen!

Het effect werd op de duur zo groot, dat ik absoluut paranoïa werd. Ik gedroeg me agressief tegenover bekenden rondom me, maar de sociale angst werd ook terug groter, en zelfs groter dan voorheen: Ik sloot me tijdens feestjes op in de auto, rolde me op in een bolletje en hoorde aan hoe stemmen buiten de wagen over me spraken en met me aan het lachen waren! Het was precies alsof heel de wereld rondom mij draaide, maar dan op de minder aangename manier!
Toen ik dit vertelde aan mijn arts, werd die natuurlijk heel boos! 'Weet je wel wat je geriskeerd hebt? Je had jezelf van n brug kunnen gooien, of voor n trein kunnen smijten!'
Inderdaad, tijdens het roken stijgt de depressie uit tot een helse pijn die je bij je strot neemt. De THC werkt niet alleen tegen, maar zoals de meesten wel weten, versterkt het de actuele emoties, in positieve én negatieve zin.
den

Berichtdoor Stilletje » 13 mei 2007 14:12

den schreef:Heb n tijd seroxat gebruikt in combinatie met blowen, en geloof me, de combinatie is zéér gevaarlijk.
In het begin krijg je koude rillingen, je voelt je best wel raar maar niet op n nare manier..
Het begint pas als je n regelmatige blower bent. Verschillende joints per dag. De effecten werken elkaar namelijk tegen, er ontstaat n klein oorlogje in je hersenen!

Het effect werd op de duur zo groot, dat ik absoluut paranoïa werd. Ik gedroeg me agressief tegenover bekenden rondom me, maar de sociale angst werd ook terug groter, en zelfs groter dan voorheen: Ik sloot me tijdens feestjes op in de auto, rolde me op in een bolletje en hoorde aan hoe stemmen buiten de wagen over me spraken en met me aan het lachen waren! Het was precies alsof heel de wereld rondom mij draaide, maar dan op de minder aangename manier!
Toen ik dit vertelde aan mijn arts, werd die natuurlijk heel boos! 'Weet je wel wat je geriskeerd hebt? Je had jezelf van n brug kunnen gooien, of voor n trein kunnen smijten!'
Inderdaad, tijdens het roken stijgt de depressie uit tot een helse pijn die je bij je strot neemt. De THC werkt niet alleen tegen, maar zoals de meesten wel weten, versterkt het de actuele emoties, in positieve én negatieve zin.

Niet doen dus!
Stilletje

Berichtdoor den » 13 mei 2007 20:11

Stilletje schreef:
den schreef:Heb n tijd seroxat gebruikt in combinatie met blowen, en geloof me, de combinatie is zéér gevaarlijk.

Niet doen dus!

Is dat tegen mij, of tegen de andere lezers? Want bij mij ligt dat al vér achter mij. Ik wil gewoon de anderen hiermee waarschuwen dat blowen niet zonder gevaar is..
den

Berichtdoor Stilletje » 18 mei 2007 02:46

Is gericht aan topicstarter.
Hij vroeg zich toch af of het wel kan drugs met medicijnen, in jouw stukje komt wel duidelijk naar voren dat dat niet zo best is.
Nee dus
Stilletje

Berichtdoor belg » 18 mei 2007 15:19

ik heb paar keer xtc genomen en die pillen werken dus niet meer :P wat ergens wel logisch is

het rare is, ik drink wel graag, heel graag zelfs, en ik drink eigenlijk wekelijks tijdens de weekends, en ik heb er totaal geen last van

dus voor mij kan seroxat & drank

paar keer coke ook gedaan, coke werkt en geen neveneffecten, dus dat zit ook wel snor

ps : dit is geen stoere praat :oops: gewoon facts
belg

Berichtdoor den » 19 mei 2007 14:45

Heb al vaak de neiging gehad om aan mijn huisarts te vragen of ze me geen medicijnen kan voorschrijven vergelijkbaar met XTC maar minder gevaarlijk, omdat seroxat geen effect meer heeft op me.
Heb enkele keren XTC genomen (maar ik geraak er maar moeilijk aan) en achteraf besef ik: dàt is hoe het zou moeten zijn! Je voelt wel de chemie bruisen in je hersenen maar vanaf dat je merkt dat het pilletje begint te werken weeg je ineens half zo veel, gewoon omdat al je complexen en verkeerde gedachten uit je hoofd verdwijnen. Je voelt je weer jezelf (niet overdreven zelfzeker in mijn geval) en je kan het weer aan om met een wildvreemde een gesprek te starten. Alleen jammer van je spraakgebrek op dat moment :wink:

Neiging zeg ik, want ze zou me gek verklaren!
den

Berichtdoor belg » 20 mei 2007 18:13

met alle respect, maar kijk eens naar de topictitel?
hij vraagt iets, ik geef antwoord... soit, volgende keer zwijg ik :wink:
belg

Keer terug naar Sociale Fobieën